Azi în prima zi oficială de toamnă începem cu o minunată veste pentru tine dragă #nashilover.
Cel mai aşteptat proiect Nashi Store In Store din ţară s-a deschis în Bucureşti. Paint Salon Dorobanţi s-a transformat în această vară şi a devenit Paint Concept, primul proiect family salon din România, iar în cadrul conceptului proiectul Nashi Store In Store s-a integrat perfect.
Te invit alături de noi să parcurgi articolul pentru a descoperi, cum poţi cu pasiune să creezi servicii care aduc zâmbete, veselie şi clipe de bucurie, pentru ca da!, aşa e energie zi de zi în cadrul salonului.
Fiecare afacere are o inimă care pompează sângele şi dinamica acesteia, în cazul Paint Concept se află un hairstylist plin de pasiune, a cărei poveste o vom cunoaşte în rândurile de mai jos.
1.Care este povestea ta, Andreea Ioniţă şi cum reuşeşti să îmbini pasiunea pentru hairstyling cu managementul unei afaceri care vinde frumuseţe?
Andreea Ionita, a fost şi a rămas acel om îndrăgostit iremediabil de meseria de coafor, de socializarea cu clienții și de legătura profundă din “familia Paint”. Echilibrul îmbinării managementului cu pasiunea, este susținut de prezenta mea zi de zi în salon, de înțelegerea nevoilor oamenilor de lângă mine şi de implicarea continua şi bineînţeles de zâmbetul meu curat :). Managementul unui business în domeniul de frumuseţe, atrage foarte multe task-uri şi mult timp alocat, însă o bună organizare și găsirea echipei perfecte, fac ca acest proiect să strălucească.
2. De curând Paint Salon a devenit Paint Concept primul proiect family salon din România, spune-ne care este povestea din spatele proiectului?
Paint Concept a pornit din dorinţa de a oferi întregii familii o experienţă simultană de servicii. Mame, copii, bunici, taţi şi lista poate continua, pot veni în aceeași clădire, însă în spaţii complet separate, special destinate fiecăruia în parte. Mi-am dorit un concept în care să nu existe o întrebare la care să răspund cu: ‘…dar noi nu avem sau nu facem”. Baby Paint- salonul de coafură pentru copii, Hair and Head Spa, Barber shop-ul, Salonul de Beauty și Nashi Store In Store, creează acea simbioză devenită pentru noi şi clienţii noștri realitate.
3. Spune-ne despre echipa ta și despre ce face ca salonul tău să fie diferit?
Mă pot lăuda și sunt mândră că am alături o echipă puternică, unită și talentată. Majoritatea dintre noi lucrăm de mulţi ani împreună, iar cei noi, cei ce s-au alăturat echipei ulterior, s-au integrat şi ales exact după modelul de care Paint avea nevoie. Conceptul este diferit prin vibe-ul pozitiv ce îl oferă, varietatea de servicii și calitatea fiecărei mișcări din mâinile echipei mele.
4. Ce înseamnă pentru tine proiectul Nashi Store In Store?
Proiectul Nashi Store In Store înseamnă o colaborare frumoasă cu produse de cea mai înaltă calitate, consultanţă personalizată și cu o istorie minunată în spate. Zâmbetul și mulţumirea clienţilor la plecarea din salon sunt punctele cheie ce definesc brandul.
5. Ce spun clientele care au parte de experienţa Nashi Store In Store în cadrul salonului?
Clientele sunt profund îndrăgostite de mirosul, textura și calitatea părului lor când ies din salon, însă și în momentul lor de îngrijire acasă. Clientele care au făcut din experienţa Nashi o normalitate, sunt cele ce îmbrăţișează și susţin acest brand, respectându-si părul și momentele speciale din rutina lor de înfrumuseţare.
6. Care sunt tratamentele și produsele Nashi cele mai solicitate și apreciate de clienții tăi?
Tratamentul în 3 pași Filler Therapy de reconstrucţie și hidratare, tratamentul Essential Energy – anticădere şi regenerare, dar și produsele destinate părului creţ sunt în topul dorinţelor din cadrul salonului. Vara însă Nashi Sun doboară clasamentul cu ale sale produse special create pentru sezonul estival.
7. Ca hairstylist, ce îți place la Nashi?
Îmi place că îmbină armonios nevoia mea de produs funcţional, oferă sănătate părului şi are o filosofie sustenabilă. Practic tot ceea ce ţi-ai dori de la un produs profesional. În cadrul salonului realizăm foarte multă tehnică şi culori de blond. Colorarea părului în nuanţe de blond vine cu o responsabilitate din partea clientei: îngrijirea părului acasă, iar Nashi ne satisface nevoile tuturor tipologiilor de păr, astfel că atunci când clientele mele dragi se întorc la reîmprospătarea culorii, pânza pe care eu lucrez este impecabilă.
O sinergie perfectă! #nashilovers
Pe Andreea şi echipa ei, te invităm să îi cunoşti în cadrul salonului, unde de la primul contact vei avea parte de o primire şi o energie extraordinară, iar experienţa achiziţionării unui produs Nashi va fi pe deplin satisfăcută.