Un nou proiect Nashi Store In Store a avut inaugurarea în Constanţa.

Cătălin Dabija Studio a devenit al patrulea Nashi Store In Store din România. Proiectul este derulat la nivel mondial. Împreună cu echipa Nashi Argan din Italia stabilim anumite criterii care trebuiesc atinse şi îndeplinite pentru a dezvolta proiectul în cadrul unui salon de înfrumuseţare. După cum bine ştiţi Nashi nu poate fi achiziţionat online, nu există niciun site aprobat să facă lucrul acesta.

Proiectul s-a născut din dorinţa de a facilita achiziţionarea produselor de către #nashilovers. Deschiderea unui proiect Nashi Store In Store într-un oraş pune la dispoziţie întreaga linie de produse, astfel că experienţa este mult mai variată.

Inaugurarea proiectului Store In Store din Contanţa ne-a bucurat, deoarece ne era dor de mare, iar salonul se află la doar câţiva paşi de plajă. Percăruşii se aud din curtea interioară a salonului, eşti fascinat de acest lucru, cel puţin noi am fost, ştiţi avem sediul în Cluj-Napoca, iar noi prin Cluj nu prea avem pescăruşi 🙂

 

În cele ce urmează îţi facem cunoștinţă cu hairstylist-ul Cătălin Dabija şi echipa salonului său din Constanţa.

1. Cine este Cătălin Dabija și care este experienţă ta în industria de înfrumuseţare?

Sunt hairstylist și lucrez de 20 de ani în domeniu. Am ajuns întâmplător în acest domeniu, dar nu regret nicio clipă, parcursul şi drumul meu. Nu lucrez pentru bani, ci lucrez de plăcere. Pasiunea mă determină să fac ceea ce fac în fiecare zi. Meseria îmi aduce satisfacţii imediate, iar acest lucru mă determină să petrec atât de mult timp în salon. Afacerea mea depinde de prezenta mea în salon, dar am început să fac transferul de încredere către colegii mei, pentru a mă detașa încet. Îmi doresc ca afacerea mea să ajungă la maturitatea la care să nu depindă de mine. Eu m-am format într-un salon unde se investea în formarea oamenilor, era un centru foarte mare în care fiecare hairstylist se dezvolta constant pe toate ramurile coafurii. În momentul în care am decis să plec şi să-mi deschid propriul salon, am ştiut că va fi o provocare, astfel că m-am trezit managerul unei afaceri, direct de pe poziţia de hairstylist. Acest lucru nu a fost uşor, deoarece managerierea unei afaceri implică noi responsabilităţi faţă de mine şi de echipa nou formată. Toate acestea m-au determinat să caut răspunsuri pentru a găsi rezolvare la provocările administrării unei afaceri. Vă spun onest că administrarea unui salon de înfrumuseţare reprezintă căutare şi dezvoltare continuă în acest domeniu dinamic, în care trendurile serviciilor şi ale produselor profesionale sunt în continuă schimbare.

 

2. Care este povestea salonului Cătălin Dabija Studio 

Am deschis salonul în anul 2013, am învăţat să manageriez afacerea, an după an, iar în momentul de faţa avem 7 angajați. Am avut parte de un portofoliu de clienţi de la început care au venit cu mine și mi-au tolerat greșelile de manager. Suntem o echipă frumoasă şi unită. Cel mai important este vibe-ul din salon, un mediu colectiv în care respectăm același standard de primire al clientului. Ne-am format niște obiceiuri pe care le respectăm de ani de zile. Pentru noi clienţii sunt foarte importanţi, ei au rămas aceeaşi, dar noi ne-a dezvoltat profesional continuu.

3. Ce înseamnă pentru tine proiectul Nashi Store In Store?

Înseamnă șansa de a-mi crește cifra de afaceri, cred în produsul Nashi deoarece este un produs pentru clienţi, un produs profesional validat de către clienţi, creat pentru hairstylisti. Nashi îţi oferă o oportunitate de afaceri foarte bună.

 

4. Ce spun clienţii care au parte de experienţa Nashi Store In Store în cadrul salonului?

Clienţii îi împart pe categorii: sunt clienţi care accesează serviciile datorită relaţiei pe care am construit-o de-a lungul timpului, aceştia vin şi se simt ca acasă.

Clienţi care se străduiesc să ajungă la noi şi vin la ocazii speciale, evenimente importante din viaţa lor, pentru noi toţi sunt la fel de importanţi, împreună cu ei salonul nostru s-a dezvoltat an după an.

Proiectul Nashi Store In Store a adus o nouă experienţă, ceea a diversităţii de produse de linii specifice, astfel că experienţa este completă.

5. Ca hairstylist, ce îți place la Nashi?

Cu Instant mask nu dai greș niciodată, îl utilizez cu ochii închiși. Toate produsele Nashi sunt create pentru a se potrivi diferitelor nevoi ale părului. Un alt tratament, nou ca serviciu în salon este Nashi Filler Therapy Keratin. Este un tratament de netezire care se realizează într-un timp mult mai scurt faţă de celelalte aflate în momentul acesta în piaţă, iar rezultatele sunt impresionante datorită faptului că atingi 2 obiective odată: tratarea părului sensibilizat şi netezirea acestuia.

6.  Spune-ne despre echipa ta și despre ce face ca salonul tău să aibă o echipă unită?

Eu și echipa mea venim la munca motivaţi, venim din pasiune, de plăcere. Întotdeauna le spun că rezultatele și banii vor venii, cât timp vom face cu plăcere ceea ce facem. Dacă fiecare om ar face acest lucru, lumea ar arăta diferit.

Azi spun cu bucurie că sunt cel mai fericit om din lume pentru că trăiesc în cele mai bune vremuri din istoria omenirii, sunt un om împlinit am o familie, un băieţel și o fetiţă, părinţii noștri trăiesc stăm într-un apartament cu vedere la mare. Ştiai că doar 0.4 % din oamenii pe planetă au case cu vedere la mare, de-asta mă declar un om împlinit şi fericit.

 

Pentru noi a fost o adevărată bucurie să fim acolo, dacă îţi doreşti să-i cunoşti şi să ai parte de experienţa Nashi Store In Store, te invităm să le calci pragul, sunt pe strada Pescăruş 49, din Constanţa.

#nashistoreinstore #ikongrowingbeauty